Avatar?

har fått ett litet jobb... eller jobb och jobb, en tjej på facebook, som jag känner, ville att jag skulle rita av henne.
så efter jag kokat mitt tè, så får jag väl ta och göra det. jag har faktiskt lovat. ♥

föressten. mitt nya liv har börjat idag. gick två varv runt tanto. det ni.
det är ingenting, men eh...för mig är det något som är släkt med snigeln...
inte den där svarta utan den med skal.

skulle vilja bo som de bor i "fucking åmål". faktiskt. men visste ni en sak. Filmen spelades in i trollhättan. fail.

har hyrt några julfilmer.

  • Lilja 4-ever
  • Åke's värld
  • Amelie från montmarte
De ska jag kika på när jag har tid. Som jag kommer att ha nu när det är jullov och allt.
vad ska du göra på jullovet?...

men... du ska väl se den nya storfilmen "avatar"?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0