gitarrer & bas, trummor & hat.

Jag sitter och pluggar No samt lyssnar på Hästpojkens Gitarrer & Bas, Trummor & hat.
Så känner jag mig lite nu.
Jag älskar att lyssna på musik och jag älskar att skriva om musik. Typ skriva lite journalistiskt om cd skivor o.s.v, men jag kan verkligen inte spela musik. Att spela gitarr är lika med självmord, och med keybord är likadant.
För att inte tala om att sjunga...men okej, det kanske det går lite enklare med.
Jag ska nämligen sjunga inför Granen, vår musiklärare. Han är lika mossig som han ser ut.
Viva la 80's. Jag är seriös.

Jag vet inte vilken låt jag ska sjunga eller av vilket band.
Helvete. Kanske Gitarrer & Bas, Trummor & Hat verkar okej.
Kanske något av kent. Håkan, simon norrsveden eller Karin Dreijer (the knife (stumt k) och Fever Ray)...
fan...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0