Lucky Thief



Sitter och kollar på blondinbellas blogg som bara anspelar på...ingenting. Hon är inte sveriges största blogg.
Det är skitsnack, sveriges största blogg är nio till fem, hon är cool. Hon vill man i allafall läsa, och kollar igenom hennes blogg efter inspiration, när man läser blonda bella så blir man bara stressad.
Är det så där man ska se ut? Hon har ju plastikopererat sig, bre ;). Syns lång väg.

Lyssnar på Celine Dion och gör ett bildcollage.

D
etta är riktat till alla ungdomar. Kröka inte för mycket nu, se till att ha så roligt att du kan ta dig hem med bussen och se till att ragga upp en snygg kille som kan följa dig till porten!
Ha en gött, själv så är jag en ensam kis detta år, ingen fest, utan jag ska lägga mig en stund efter 24:00 eftersom jag ska upp och åka tåg till Örebro med familjen i morgon. Om du ser en sur storasyster och en jobbig unge så är det säkert jag. Hälsa ej!

ha en bra kväll.
Guten Neue jahre








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0