musiken år 2009

Januari
otroligt tråkig månad.

Twilight eran nådde mig med. 
Blev kär i Jasper Hale istället för Edwardm konstigt nog.
Ville ha ett par dr Martens så starkt så det var ohälsosamt.
edward cullen song

Februari
Åkte till stiftsgården i rättvik. Urtråkigt. Kallt. snö.
ostbågar. gick på wushu. åt mat som var god men lite för fet, ha ha.
mest choklad, ben & jerrys, popcorn, pizza, cola / fanta o.s.v.
jag tränade ju, men usch egentligen...
lyssnade sönder bandspelaren med Afasi och Filthy.
Afasi & Filthy- Jobb

Mars.
Det var vår i luften.
Var ute med Freja i tshirt första gången på hela året.
Gick och sade för mig självt. Nu är det sommar.
Nu är det sommar.
Men sen blev det kallt igen.
Det skulle dröja 2 månader tills nästa värme bölja kom till stockholm.
Mitt Piano- Du säger ingenting, det säger allt

April
Var ute på picnick på söder med Moa och Sofia.
Chokladpaj (?), baguette, kakor och saft.
hade mössa och jacka.
efter ett tag blev det lite varmare.
Kent- det finns inga ord

Maj.

Hittade min prickiga kjol.
Hade en stor teater på min skola, som även var med i DN på stan, och på nyheterna.
Tydligen något om nazismen.
Så tråkigt.
Det var efter skoltid också, kom försent flera gånger.
Men sowhat? Har väl annat att göra än att gå i skolan?
Åt även Thai med elina och Moa.
Thai mat vid Zinken ♥
raymond & maria- redan idag

Juni
Scouterna slutade för sommarn och jag sade adjö till Janna och andra scouter.
Hittade en snygg tröja på myrorna. gick på cafè.
Även skolan slutade denna månad.
Hade kort mörkt hår, även här.
Åkte till släktingar i dalarna.
såg twilight för 3:e gången.
hej uma thurman frisyr i Pulp Fiction.
Hej hej Monika- Nick and the family (remix)

Juli

Åland.
hemma gjorda ciggaretter vid en sjö på en äng.
eller badplats. Bästa sommaren.
en hel kastrull med macaronii and cheese
Sedan även Gotland.
Sky höga vågor med Betty.
Sylvis cafè.
Tappade även laddaren till min kamera.
Sniket...
Niklas Wahlgren- utan kläder i regn

Augusti.
Hemma igen från allt. Hemma från Åland. Hemma från Gotland.
Tillbaks med scouterna.
Jag Magnus & Nemo skulle bli inviga seniorer.
tunn blandsaft och rå falukor. makaroner.
en god och bra månad.
nya affischer på väggen.
skolan börjar, tyvärr.
Broder Daniel- Whirlwind

September.
Läxor. Läxor. Läxor.
Zombie walk.
ilska
dagdrömmar
stan är full av tanter och tragik
Håkan Hellström- en vän med en bil

Oktober
Kallt. som fan.
Lånade Kleerup för första gången.
Blev helt fazzzt...
Kleerup ft. Marit Bergman- 3 am

November.
Börjar tänka på juklappar.
snart snart snart julaftoon.
West end girls- domino dancing

December
Underbart. Mamma fick ett fint doftljus, min syster pennor o.s.v.
Och jag. Jag fick systemkameran. Underbart.
En perfekt jul.
Snart går vi mot ett nytt år.
Och en ny mig.
Nyårslöften
raymond och maria- no one notices your brand new tshirt.

Gott nytt år allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0