Nyårslöften!

Lyssnar på Uniforms for the dedicated. Grymt bra.
Har chattat i typ tio sekunder med en killkompis som heter Alex, men han verkade ganska upptagen med att leka konstiga rymdlekar, haha :P.
Jag ska sätta igång med att locka hit olika folk till denna blogg som jag vet att så många läser -.-'. ♥
Jag har egentligen inget problem med att knappast någon läser, tycker mest det är skönt att lyssna på musik och att skriva...

Ni kan få veta mina nyårslöften i allafall. Det är lite intressantare. tror jag, ha ha.


  • Bli mindre blyg över mig själv
  • Inte lägga ut konstiga fula bilder på mig själv här på bloggen
  • lyssna på mer musik
  • göra fler läxor
  • ha minst ett normal högt G i matte. Det kan ju lixxxom inte vara så svårt...suck.♥
  • Motionera mer, simma 1 gång i veckan
  • se på minst en film. Har inte gjort det på länge
  • bära minst ett par strumpbyxor och kjol 2 ggr i veckan
  • stressa inte
  • hitta ett bra gymnasium
Så. Nu vet ni det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0