nya strumpyxor, tack.

jag känner mig ful idag.
Vill köpa ett par nya strumpbyxor gärna vita, men känner att man borde spara på sin jäkla lilla ekonomi. Jag längtar tills gymnasiet, för där behöver man ju inte äta så jäkla mycket, ha ha. Våran skola har sodexo, och det är fan maten i himmelriket. Nää, den är äcklig, men mina smaklökar mår inte bra, ha ha.

I allafall, jag har ont i huvudet och känner mig ful. Bra kombination. Faan nu hittar jag inte mina strumpbyxor.
Shiet, fast jag sitter inte i trosor, jag har mjukbyxor på mig!

ritade en liten mus igår.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken fin mus!! Jag trodde verkligen inte att du hade ritat den. (Det där lät lite fel. Jag menade att du är ju så bra på att rita människor, men jag har aldrig sett något djur du har ritat. Jag har för mig att du har skrivit att du är dålig på att rita djur, men det är du ju verkligen inte.

2010-04-25 @ 19:21:24
Postat av: digitalmonster

<3 Jag bara I LÖÖÖÖÖÖÖVE ju! =D. Fan vad gött, tack. Det kommer upp lite djur inom kort! Som sagt

Men fan vad glad jag blir daanke :D

2010-04-26 @ 08:23:19
URL: http://digitalmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

KLARA DEN VAR JÄTTEFIN MVH SOFIA KARLSSON, OJ JAG MENAR H :))

2010-04-26 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0