Tack för allt

Smicker och snälla kommentarer om arbetet jag gjort till Poetry Slam, jag blir alldeles varm i hjärtat och svävar iväg på små rosa moln. Poetry Slam är en liten "diktfestival", eller festival och festival, en kvälls poesi sak typ.
Det var fint. Jag menar, jag gillar inte dikter sådär skitmycket, utan jag stod för något ännu bättre.
Jag stod för bilderna i Antologin. Jag stod för dem, och det har jag gjort med varenda cell i min kropp.
Men jag hade lite i arkivet också, sådant som jag gjort "förut". Jag har ett annat jobb nu, som sagt, ska göra en bildlänk till skolans hemsida, som folk kan trycka på för att komma till "tyska utbytes sidan".

all publicering är bra publicering. oavsett man tjänar något på det eller ej.



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hallo :), hur mår du idag :D?

2010-04-02 @ 10:06:56
URL: http://controella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0