telephone

Från att vara en ung tjej som år efter år är med i melodifestivalen så tänker man..., att hon måste förr eller senare hamna ett fack.
Och det är ju vad Sanna Nielsen har gjort, men allsåå, för att få lite, fackvarning så ska hon 1. färga håret svart 2. typ gå ner i vikt eller nåt (skämt åtsido) 3. spela på festivaler. höhö...

Neep, jag driver lite nu.
Men jag får lite eksem av sådana artister som spelar på bingolotto, men all publicitet är bra publicitet, eller hur var det nu ;)


Min blogg är så jäkla bra. Den är heelt sjukt kul. Vilket fack kan ni placera den i?
"den som aldrig uppdaterar eller har sjuuuukt stora bröst a la kissie?
"den som inte har pengar a la blondisbella"
"hon som är gravid ala stina lee, karin zytomierska o.s.v"




Lady Gaga ft Beyonce- Telephone
/gillade den här inte alls i början, men nu gör jag det ♥/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0