tillbaka.

hej.

nu har jag börjat gymnasiet och jag måste säga att det är riktigt kul.
Och. Jag har hittat min illustratörs och blogglust igen!

Jag har varit inne i en svacka. Jag vet inte varför.
Jag skrattar och är glad och jag är det. Det är inte det att jag är sur och vred inombords.
Nej inombords är det varmt och gott. Nemas problemas.

Men det är lite det här att inte har kunnat börja på något gymnasium förräns nu som gör att jag mår dåligt.
Litegrann. Jag har haft panik och funderat över att fan, fan, fan om jag inte hittar nåt' gymnasium.
Gick till gymnasieslussen och hit och dit, men sen när jag åkte förbi odenplan så blev jag irriterad.
Vad är det jag inte kan som de andra kan som hittar ett gymnasium?
Nu låg jag ju 1:a på reserv listan så det ordnade sig tillslut.

jag älskar gymnasiumet.
Men jag vill inte heller glömma år 9:e.
De kompisar jag skaffat där är guld värda för mig! <3



ååh beth ditto är så fin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är riktigt glad för din skull! Du är guld värd för att du har kämpat! puss! / sofia, <3

2010-08-27 @ 19:02:41
Postat av: Anonym

jag är riktigt glad för din skull! Du är guld värd för att du har kämpat! puss! / sofia, <3

2010-08-27 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0