All good things (come to an end)



Jag minns att jag spelade den här otroligt mycket innan jag skulle börja 7:an för tre år sedan.. fü vad länge sen, meen okej. Jag minns att jag tänkte på att jag jag i ett drömscenario skulle gå med gula (knallgula) converse vid Katarina hissen, man ba okej? Och ha fett mycket kompisar. En knasig dröm. för 7:an var det värsta jag var med om. Men i 9:an blev det verkligen skitbra! Glömmer aldrig 9:an.


Eller okej... att det blev epic fail i matten kanske...
Men glömmer aldrig vilka fina vänner jag fått.





Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Bra låt. :-)

2010-12-13 @ 21:05:24
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0