raindrops from your eyes.



Vada, är det redan jul? Heeh, har helt glömt bort det. Wtf? Liksom...det känns som om allt
går snabbare och snabbare och snabbare för varje dag som går? Eller? Har jag fel?
Fan, om jag får barn vill jag ju att tiden ska gå så långsamt som möjligt så att jag ska få ta del av varje liten gosig grismage. Eller om jag blir med gris vill jag ju att den ska vara spädgris så länge som möjligt.

Bilden är tagen klockan fyra på morgonen på Gotland, vi skulle åka hem och jag kunde på inga villkor inte sova.
Usch usch usch vad jag inte kunde sova, det var skitjobbigt. Men så tog jag cykeln och cyklade en mil ungefär och satte mig på en äng och fotograferade. Underbart.
Träffade fina Amanda igår. Bilder kommer senare!




Kommentarer
Postat av: Eli [FOTO]

Vacker bild!

2010-12-22 @ 11:37:41
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0