sommar.

Min dator har börjat vibrera. Herregud, nu går den snart sönder. Fan.
Först var det där jävla klickandet och nu ba "surr".
Sluta vibrera skitdator.


Hehe ja ja... men åååh vad jag vill ha sommar.
- Äta glass i sängen och få sms och bara kunna dra ut...
- åka tunnelbana och inte frysa ihjäl
- Äta på cafè, typ frossa i kakor, bullar tja...
- Fotografera fina blommor
- Min lillasyster fyller år så då kan man äta tårta. yeh.
- Zombiewalk är någongång i augusti eller Juli...tror jag, fotografera fina zombies är kul! :)
- Dansa i parken
- baka cupkakes och äta de i någon park...
- sommarregn.

Saknarej, sommar.♥



<3


Kommentarer
Postat av: miranda

MYSSSSSSSSSSSSSSSS. du är duktig klaarup

2010-12-13 @ 14:41:17
Postat av: sofia

sant! åh vilka sommarkänslor jag fick nu

2010-12-13 @ 16:03:24
URL: http://implode.blogg.se/
Postat av: Ika

åh, vill också ha sommar!



Sv; Haha ja det har du rätt i, men jag tror ändå det kommer gå bra för jay :)

2010-12-13 @ 19:34:59
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0