SVEA.Magtröja. sss


Så jäkla...fult. Eller haha, inte fult kanske men minns ni vilken hype det var runt klädesplaggen? Samma som det var med "uggsen". Uggsen börjar ju bli helt okej att bära, men det var ju något som var lite svartlistat år 2004 typ, eller moonbootsen. Herregud, haha.

Jag var lite av en tönt när jag var yngre så jag bar inte "inne" kläder, fattade inte riktigt vitsen med det, eller om vi säger så här. Jag läste inte så mycket tidningar när jag var yngre, satt mest på biblioteket med näsan i en bok.
Utan dregglade åt nya pennor, MEN jag var lite en sucker för dyrare plagg,

Det började i 5:an minns jag, då var det sådana "Henri Loyyd" jackor (typ rosa eller blå, jag hade en grön och vit, den var lite ute, haha)
Men anyway who cares. Jag minns att jag drömde om ett par Lee jeans, gud vad jag sucktade efter dem... åh fu vad snygga jag tyckte dem var.

Och så tillslut efter mycket om och men , så gick morsan och jag till gamla brogratan och testade ett par och min lilla 13 års hjärta var gjort.
Fast morsan tyckte 1100 var lite dyrt för ett par byxor, men okej.

Så vad gillar ni mest? SSS, Svea eller magtröjan!

länk SSS
länk magtröja 
länk SVEA mössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0