When we were seventeen the life was like a film.


Freja och jag tog den där nybyggda spårvagnen (de är finare i Götet) och åkte runt till Skansen.
Där bestämde hon och jag att vi skulle till Junibacken någon dag.
Najsigt.

kollar läget

igen

igen...
leker med slutar tidn'

en jäkligt cool lampa (i mörkret) finns på BR leksaker.

här var man mediekåt. Inte.
Syftar på mig å Freja.


Okej vänner! Som ni ser här, en lång kavalkad av bilder. Jag träffade fina Freja idag, vi köpte julklappar.
Eftersom min lillasyster endast kan läsa typ Bamse och inte läser min blogg så har hon fått denna bok jag håller upp "fem myror är fler än fyra elefanter" (kult), det finns inom läsning och skrivning, detta fixar så att man blir intresserad av mattematik. Något som inte jag var när jag var yngre, därfär gör jag min syster en björntjänst.

Vi styr kosan mot Panduro. Där köps det ett "rita på tröjor- kitt" hon vill ha glitterpennor sa mamma så då har jag lagt ut 139 kr till mig självt. jaja.
Sen var det en naturdiet dricka och tre lim, men det köptes på ica.

Oh when we were seventeen
Oh life was like a film
When we were seventeen
The sky was always tangerine
We ran through streets at night
Under starlight
We ran through streets at night
When we were winning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0