dags att ta mig i kragen

ordentligt!

För nu börjar snart skolan.
Det är sista terminen i nian. Sista.
Det är det nu det gäller, palla leva jag orkar inte mera, gaah.
Jag tycker skolan är så 3råkig...


Men som sagt. Man blir ju inte speciellt glad av vintern, men då tänker jag tipsa om en blogg som man blir glad eller i allafall, av att den är så himla fin, i allafall tycker jag det.
Den heter popflickan.blogg.se. Jättefin! Hon har så fin stil också!

♥puss på eder alla, jag kommer tipsa om bloggar titt som tätt så håll utskik












Kommentarer
Postat av: Lisa

nåww vad fint att du tipsat om lilla mig!

2010-01-04 @ 14:28:43
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0