På tal om cola? är grymt sugen på läsk

Hej

Jag var på NTI gymnasiet och spanade. F1 bra, det verkar ju. De hade ett speciellt MAC datorrum, och datorerna såg friska ut, inte krashade med virus upp till öronen och sega som kola. Åh vad jag blev sugen på cola nuu... I allafall så har jag fått min tysk nu. Tysken heter Leonie och har blont hår och tycker om sin laptop och att sminka sig. Hon har en hund som heter Benji (good charlotte, ha ha) och hon bor i en förort till Lüneburg. Hoppas hon gillar techno..hihi.

I allafall, Jag är sjukt pepp till att åka till Tyskland. Deutchland here I come. Allså allvar, jag kommer kunna prata så bra tyska efter det här utbytet.
Och. NU har nationella proven satt igång, eller snart, det är lite småstart. Idag fick vi nämligen göra ett låtsas prov i svenska, vilket var hmm.. rätt så svårt. Trodde att man skulle lämna in det till läraren, det skulle man inte. Tji fick jag.

Men jag ska göra ett eget litet förråd till nationella proven. Så att jag ständigt får i mig mat så att hjärnan kan tänka bra. Typ bullar, kakor, joltcola...mycket fett, ha ha.

På tal om cola? Jag är grymt sugen på det just nu. Ge mig coooooola.
eller fanta.

fast upptäckte precis att Tropicana juice smakar (nästan) som fanta.
bara lite tjockare i smaken... =) och kanske nyttigare...
kanske...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0