Sightseeing i stockholms förorter

Jag lyssnar på fever ray och morrisey. Vill åka till Vässarö och allt. Idag så har jag ätit på tok för möe MAT.
Eller hrm...mat och mat.. mer sött. Snask. hah.
Vi gick till Sandys...och där åt Freja någon smörgås...jag tog en stor kaka för 15 kronor...hm... okej sedan gick vi till Tcentralens tunnelbana där det var en läskig kille som hostade två ggr och sedan hostskrek, hah.
Vi skyndade oss till en tunnelbana, och vi åkte till Skarpnäck och till Hagsätra (?) och sedan till Rågsved, ha ha. Så vi hade en sightseeing i förorten. Nästa gång åker vi till Berlin, nej skämta.
Vi funderade på Hässelby.
Jag menar, det är ju 3vligt att åka tunnelbana. Isn't is?
Och sedan, så gick vi in på någon ica och köpte chokladrulltårta...och fanta...

har ont i magen, ha ha... och låter som en rostig såg haha




ekorre






Kommentarer
Postat av: Emma

Har du några tips på vad man kan göra en Söndag? =D

2010-01-17 @ 18:26:04
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: a home far away

haha känner igen mig när jag var yngre åkte vi också runt o stannade på olika stationer, faktiskt träffade vi några coola snubbar just i Rågsved, himmel vilka minnen:)



Må gott

Kram Gunilla i Singapore

2010-01-18 @ 05:06:55
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0