Why god, Why?

Min mamma säger alltid, får du barn när du är ung, är livet förstört. Lite taskigt sagt kanske, för det behöver ju inte alltid vara det. Men jag tror faktiskt att jag kommer att lyda hennes råd, ha ha. ♥

Fast har man en kille och det händer som det händer, tja, då får man göra det bästa av tillvaron. ju.


Idag har jag varit på myrorna, hittade en film som hette "babe- ett grisliv, eller en äventyr för en gris, jaja kommer inte ihåg så noga, suck, ha ha. Jag har köpt vaniljte i tepåsar, jättekul och gott, ska jag kanske tilllägga och att jag kan använda mina kängor igen. Fast jag ska aldrig gå 2 varv runt tantogården, fick två stora skavsår så never, neverrrrr again.

Iallfall, när jag var på Myrorna så, hrm kom det sådär långa och magra modelpojkskillar typ, och tjejer och jag som är jättejättekort fick fick liksom panik, jag menar, WHY god, WHY, varför har inte du gett mig någon lång kropp?
Men spelar ingen roll egentligen, bara jag kan ha strumpbyxor så är livet rätt gött ändå.

kram och puss på det nyya året.

Ps: ida pyk är så jäkla snyggg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0