hatar att plugga

Hej

Just nu så sitter jag i skolan för att hmm... arbeta med tyska.
Tyska, tyska mera mera tyska. Det är kul.

När salikons rosor vissnar, då är jag död. Jepp, så är det.
Men jag driver, jag har ingen jävla rosenbuske ute på gården.
Det enda som finns är en gräsmatta och två träd.

Ska träna So idag och schreiben deutsch.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Har ni sett videon till knullträden.se, jag älskar när Kleerup och (Andreas Wilson som ska spela bög sexar loss.
Alltså allvarligt people, det där är sex. På riktigt, inte massa skit porr.
Kändisarnas nya sexfilm är nu släppt.



bästa albumet. bästa albumet 4-ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0