this is stockholm!

Hej!

Sitter på biblioteket, fina miranda och shanise har jag hookat upp med idag!
Vi gick till string och skulle äta frukost buffé men det visade sig oturligt nog att det var på söndagar.
Jaja, men vi tog och åt lite i allafall, shanise och miranda tog typ honungstripplade smörgåsar och jag pannkakor med grädde och till det varmchoklad med gränne. Oj oj oj!

Men nu är jag as förbannad. VI har byggarbetare hemma som håller på med fönstrena, och iochmed det så kan jag inte ladda upp bilderna jag tagit för att grr... pappa har stängt av skit'n och lagt ett lakan över både tv:n och datorn så att de inte ska bli dammiga! De är inte kul! Ofc I Want to show u my pictures! 

Vill ha nyaste numret av Mama, får sådan inspiration där i men har i allafall lånat this is stockholm! 
har bilder hemma jag bara måååste få scanna in och visa nu nu nu!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0