Håkan Hellström!

Tjena mors.

Sitter här och funderar lite över liver och sådär.
Har smyg satt på min dator, jag upptäckte hur man satt på'n, det är nog till farsans stora förtret det!
Som sagt. Tappade mitt fina 18-55 mm objektiv i golvet! Perfa! Men som sagt.
Jag tror och hoppas att det är okej... Jag kollade igenom det nogrannt och det verkar som jag har rätt...
eller venne... -.-'

snyft

Scannar in en bild jag gjort och samtidigt så laddar jag in bilder från släktträffen och mötet med Miranda och Shanise och Elina -II- i förgår! Riktigt fin vecka det! Riktigt trevlig!
Har hyrt massor med cd skivor så att jag kan lyssna på bra musik när man inte kan sova.
Vill också färga håret, men vet nicht i vilken färg, tyvärr.

 






Kommentarer
Postat av: JULIA

DEN HÄR FÄRGEN! PUSS!<3

http://photos.posh24.com/p/28284/l/dina_bilder/vilken_harfarg_passar_kandisen_bast_i.jpg

2010-06-15 @ 21:23:32
Postat av: Linnéa

:( :)

2010-06-17 @ 12:16:08
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0