This is my life, my friend...

Har ont i magen, det är inte roligt. Läser typ bloggar...fast jag borde plugga franska...
och tyska, matte, engelska. Skit. Skit.Skit. Men, jag ska garanterat prata tyska på riktigt med Leonie nu.
Språk är det förenar människor. Jag ska resa, resa, resa. Jag älskar språk. Fast jag suger på det.
Nu vill jag lära mig rysska. Och det kommer ju gå bra. not.
Jag ritar istället för att plugga och om jag hade en kniv skulle jag pressa den i hjärtat för jag borde, borde, borde plugga istället. Men när jag fattar pennan blir jag som paralysserad och bara mååste rita klart...
Okej, om du är fast i heroinets tecken så är det min drog att gå in på affärer som kreatima (eller om det var kolorima och titta, titta på alla vackra pennor, papper, sudd, pennvässare.
Samma sak är det med pressbyråer där de har tidningar som elle, cosmo, yeah allt fucking newspapers som helst
Jag är beroende, jag driver inte. Det var samma grej som med Kleerup. herregud, jag drogade 3:am. J
Jag lyssnade på den minst 10 gånger per dag, Bonnie och morsan höll allvarligt på att gå under.
Mamma haatar Kleerup antar jag... hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0