en antologi och ett blad vi ska skicka ut...

Jag håller på och spånar, jag spånar på omslaget till både en antologi och ett blad som vi ska skicka ut till föräldrarna/gamla LD:are. Jag var så nere att jag åt två runda saker med socker...just det, munkar.
Och så är jag litet ledsen över att people har gått ner sig, den har blivit jättestor, istället för mysigt liten i fickformat. Suck. Och, jag vill till Berlin, faktiskt.
Idag kunde jag för första gången i mitt liv spela en del av en låt på gitarr!

suck, och så är jag jävligt förbannad på att det kommer att kosta typ 20.000 att åka ner till skåne på world scout jamboree, allså vadå, det är ju skandal liksom. men nu såg jag att det inte gjorde det.
så då var jag förbannad i onödan som vanligt tüp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0