I will show him that I dream about him all nights ♥

Hehe, satt just och funderade om Beatles kom ifrån sverige, men det gjorde de rakt inte.
Laddade ned från youtube download Abba, dj settler & Sexy Vampire-låten. Början på en bra kväll!
ABBA är föresten grymma!

Antar att denna fina kväll kommer att spenderas hos Elina och ha lite be-be-ben och jerry mys, kanske Soffan och Moa kommer!


Som ni ser här nere så är det några av mina bilder jag laddat upp, jag har skaffat fram inspirationen själv så det är som sagt mina grundbilder, mina mönster. Ibland har jag ritat av och sådär, och försökt göra på mitt sätt, men det känns inte bra. Utan, vad jag menar så är det här mina idèer, lite snett och vint, jag har inte vänt på dem eller nåt, i grunden kan de bli "finare" men äsch, så JÄVLA STRUNTSAMMA.


everybody scream when I kissed the teacher.



 Säg gärna vad ni tycker. Blir så varm i hjärtat och hjärtat slänger ut massor med hjärtan ur munnen istället för kall luft! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0