Stockholm ♥ you



Åh lilla stockholm. Vackra stockholm. Smutsiga, sexiga, varma/kalla/regniga/snöiga stockholm.
Ballonger-i-himlen stockholm. Ligga på en brygga och titta på himlen-stockholm. Mysiga sommarnatts stockholm.
Älskvärda stockholm. Allsångs-stockholm. Festival Stockholm. Öl i parken-stockholm. Pannkaksdags stockholm.
Vasastan-Östermalm- Södermalm- Kungsholmen. Älskar er alla lika mycket (okej söder mest kanske...)

I♥ my hometown! 

Allas stockholm i våra hjärtan.♥
(några av bilderna är mina, några har jag haft i platsbanken på datorn så jag glömt vart deras egentliga ägare är men från google kommer dem i allafall, så mycket vet jag! :p )


Kommentarer
Postat av: CAROLINE

vilka härliga bilder :D

2010-11-30 @ 19:53:03
URL: http://carolinemore.blogg.se/
Postat av: Josie

Japp, den lyssnar jag jämt på när jag jobbar :)

2010-11-30 @ 21:07:40
URL: http://fernsehapparat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0