cykelsången!

+ och -

+ Berlin.
Verkar vara en så sjukt c00l stad.
+ One peace. så sjukt mysiga, har inte en sådan, men skulle gärna ha.
+ American Apparel. Serriöst, tjejerna är så jävla porriga, men kläderna. Alltså otroligt najsa.
+ Muijos (?) pennor. Ritar alla mina bilder med dem!

- Kreativitet putsveck. fast jag läst igenom alla mina tidningar så är den borta med vinden.
- Jul stress. Är skitmysig, men har ännu inte gått genom gamla stan nu och jag börjar redan känna av den. stress.
- tunna modeller. Kurvor är sexigt, så snälla, låt edra modeller äta något. De tynar ju bort.
- Inga kommentarer. För fan, kommentera då.
- Hunger. Hatar att känna hungerskänslor. Men det blir så när resturangernas mat är äcklig ibland.




Har ni hört den här? Den är verkligen skitbra, Mark Johnson & The Business Intl- The Bike song!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jag kan inte tacka så mycket, då det inte är jag som tagit dem :)



Och hahahah åh jag fattar vad du menar med American Apparel! Har tyckt att det är superkonstigt med deras superporroga och tacky modeller, när kläderna är så himla fina.

2010-11-30 @ 21:38:20
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0