sommaren är bäst när...


är bäst...

- När solen skiner över ens ansikte när man vaknar på sommarlovet, och man känner att idag är det en hel lång dag att sticka hål på. Inget plugg, endast ingenting.

- När man samlar ihop ett gäng på kvällspiknik.
Sitter och äter god mat, med fina vänner ♥ i Vitan eller Rålis och kanske man packar ned bikinin också och tar ett kvällsdopp. Sånt kan man inte göra på vintern, då dör man. typ.

- När man har tråkigt och vandrar ensam på en gata som kvällssolen lyser på, och man känner sig så... stockholmisommarljuslycklig.

- När man äter glass på Gotlandsglasshus med hundra smaker, har ni ätit där?! Det är underbart, serri, riktigt underbart. Smaka saffran och popcorn. Dör lite.

- Jag fyller arton i mars. Då blir det fekke!

- När man lyckats gå ner ett kilo eller två. Och man känner att den där jävla klänningen passar. Har en jättesnygg hemma, har inte vågat ha den för att mina ben ser ut som två korvar. Jag är jobbig, men jag tror att någon förstår vad jag menar... eller inte.


Snygga hattar eller solglasögon är otroligt viktigt. Det kan göra ens dag om man hittat stora fina
runda glasögon eller någon fin halmhatt! ♥


Titta upp i skyn eller titta ned.


Underbart goda saker. Bilden med Ben&Jerry på är inte min  

Sommaren ♥♥♥♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Hanna Waldo

sv: ojdå :o han var så bäst!

2010-11-26 @ 13:56:46
URL: http://hannawaldo.blogg.se/
Postat av: Anonym

- indeed!

2010-11-26 @ 14:28:24
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, nu känns vintern ännu kallare! :( men man blir sugen på att åka utomlands :)

2010-11-26 @ 16:27:36
Postat av: Chloé

åh, nu känns vintern ännu kallare! :( men man blir sugen på att åka utomlands :)

2010-11-26 @ 16:28:07
URL: http://chloee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0