Honey, I'm home!

Hej!

Är jättetrött, ska gå och ta en snabbis strax. Alltså jag ska duscha, haha.
Nu när det är så kallt. brrr... Längtar tills sommaren så att jag typ dör.
Igår spenderades dagen med Julia, Miranda, Shanise och Ellen ♥ och hennes kompis Agnes kom förbi, Agnes och Miranda går på södra. Är inte avundsjuk. ;) eller jo.
Det är jag. Men okejrå, that's freak'n lajf! ♥

Det var såå mysigt igår. Först så träffade jag upp Julia och Tara vid Ropstens tunnelbana, sedan så tittade vi in på Konsum, och där var det massor med lappar som hängde på dörren (höstkött a la matmäster (?) typ) och det är vår gamla lärare Lennart som vunnit tävlingen. Haha, som vi d o g ♥! Sedan åt vi massor med chips och saker och bakade kladdkaka, vilket var himmelskt. Riktigt gott. Sade hela kvällen att nää jag är verkligen INTE trött, fast sedan somnade jag när Bounce dansade på tv:n, usch vad det var jobbigt att hålla ögonen öppna vid 2...
Nu lyssnar jag på My Chemical Romance na na na (den låten är faktiskt bra), faktiskt skitbra.
Ska strax gå och koka pasta och äta fiskbullar... gott va! :D...

Sedan ska jag sätta igång och vässa min hjärna med nyttigt plugg.




































Och sedan sova! ♥ Men först lite msn.











Kommentarer
Postat av: www.iinaaass.blogg.se

Hejsan!

Jag tycker att DU ska kolla in min blogg. För där kan du designa ditt alldeles egna smycke!

Missa inte att det just nu pågår JULSPECIAL, priserna är oslagbara!

Du får designa ditt alldeles egna smycke, som du kan ge bort i julklapp till personer som står dig närmast. Det bästa av allt är att du/personen blir ensam om att ha just det smycket! För smycket finns endast i 1:ex i hela världen!

2010-11-28 @ 15:34:06
URL: http://iinaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0