Amy, Paul & Stefany


 
Amy W                                           Paul J                                                      Stefany A

                                                                                    
Leker lite inne på facebook. Solen skiner ska snart gå in i badrummet och sminka mig lite.
Det är cirka 4 dagar kvar av lovet, riktigt skönt. Har kokat en kopp tè samt ätit en smörgås.
Ser ni vilka vackra skapelser där ovan? Det är dagens favoriter på lookbook. Stefany gillar jag bäst,
fan vad snyggt det är med plisserad kjol, nu kan inte jag ha bara ben för det ser ut som en elefant ska på
tekalas (skoja) så jag har svarta strumpbyxor till. Det är skitsnyggt!
Nu fick jag nästan hjärtattack då allt försvann, noooo! Men duktig (lol) som jag är fick jag tillbaks texten
(cntrl z).

ha en bra dag nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0