Vilja bli

Jag satt och tänkte på framtiden nyss. Och vet ni vad jag verkligen skulle vilja bli?! Jo, det är präst. Men då borde jag läst språk, så det kanske failar lite nu när jag läser media.
Men fan det skulle faktiskt vara kul att bli präst, faktiskt. Men min tro är inte så stark, jag tror på gud. Men INTE att en gubbe bor i himlen och sitter på en stol, utan det är som en större kraft...
Jag tror att det finns spöken/övernaturligt.

Andra roliga jobb jag skulle kunna tänka mig är:

1. grafisk designer
2. barnmorska/arbeta på sjukhus
3. programledare!
4. illustratör, men det vet jag ju att jag kommer att bli! :)



och så vill jag ha en liten spindelgris ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0