we all been playing with numbers.



hehe.

Idag har det varit en riktigt dag må jag säga. Vaknade vid typ 11, tog en smörgås med nutella (vem sa tjockis) och ett glas mjölk. Fanny messade och vi typ åkte till Jakan. Vad jag nu gjorde där ute tänker jag icke avslöja.
I allafall, jag skulle leka lite prOGrammrebell och gå över  ett staket, och leva liiite farligt, det slutade med att strumpbyxan revs upp. För det var sååå kul, fanny skrattade i allafall och jag också.
Sen blödde det, det var mindre roligt.

Jakan* jakobsberg! yiihaa!

nu ska jag fortsätta på min bild.
höres!


Kommentarer
Postat av: ellen

vi älskar alla jakan <33, kul att jag lyssnar på en låt som rörelsebilderna passar asbra in på. ser kult ut!

2010-11-07 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0