young folks



Åh den här är så bra. Peter, Björn och John. Så svinbra.

Det regnar ute just nu. Luften är kall och min huvudvärk har börjat avta. Jag dör om det skulle vara
cancer eller nåt, men har varit så trött de senaste dagarna, lagt mig sent, så jag tror att det kommer gå över.
Men det hoppas vi ju! Sedan har jag tjatat på mamma och köpa ett par strumpbyxor i MIN STORLEK, tack.
Förra gången köpte hon ett par som min syster kunde ha, som är sju år. Det stavas tack!
Nä så smal som min schwester är jag inte. tyvärr...


Kommentarer
Postat av: Äveelinaa

dagens bloggtips är nu uppe, kika in om det blev du. Annars kommer en ny chans imorgon :)

2010-11-08 @ 18:47:48
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0