"Everything you touch, you don't feel, do not know what you steal"

Jag borde verkligen plugga nu. Men varför gör jag inte det då. Jag har prov på Fredag, jag ligger jävligt nära IG varning på engelskan, men det vågar jag inte säga. Mitt liv består av bildjävlahantering, träning och te.
Och långa promenader kanske, jag vet inte. Jag hatar att gå. Det är så tråkigt...

Men, det är väl rätt nyttigt, att gå menar jag. Inte dricka te. Dricker utan socker och mjölk, de säger att det ska vara nyttigt. Men jag blir bara uppspeedad och springer runt som en duracell kanin.
Jag måste verkligen plugga nu. Inte läsa gamla mörka engelska citat.

puss.

Everything you touch, you don't feel, do not know what you steal
Shakes your hand, takes your gun, wants you out of the sun
What you touch, you don't feel, do not know what you steal
Destroy everything you touch today, please destroy me this way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0