Ge mig arsenik, bababaambam. Stan är full av tanter och tragik.


Åh De här 2:s planer sedan när jag blir 18...Avslöjar inget men fan vad jag längtar!
Ni som vill får (enligt mig) gärna hänga på!
Det ska bli så sköj!

Helgmys med de här, Elina fyllde år! Finaste, grattis ännu en gång.
Men i helgen blir det kanske träff med Freja & Miranda (om du kan) ♥
Nån som vill gå med mig skansen nån dag?!







♥ Söta tjejer!
Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig
även om det är försent att älska dig
Vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn

Vad jag bryr mig om nu
är att få ut dig ur skallen
är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen
den tar slut från kyss till kyss
Vad jag bryr mig om nu
är att aldrig ge hjärtat rakt ut


Kommentarer
Postat av: miranda

jag tror jag kan!! :)

2010-10-05 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0