Hur gör man en "bildlänk", man trycker på bilden så kommer man till en hemsida?

Sådärja!

Vad tycker ni? Har redigerat färgen på digitalmonster och sådär.
Har alltid använt "fashion" bakgrunden, men nu så har jag kört med den här i nästan 1 år. Och det funkar?
Skitbra! Ql va!
skitbra färgkarta

I allafall så lyssnar jag på Andreas technolåt som han fick av ett fan. Asgrym
Men vet nån hur man gör en bildlänk? Alltså, man trycker på en bild så kommer man till en sida?
Vet nån? Snälla hjälp!




Jag kommer och taaaar deeej!

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Design

Hejsan, Jag förstod inte riktigt vad du menade med din fråga. "Hur sjutton har du gjort för att man ska komma till sidan om man trycker på sidan?"

Mvh Kim

2010-10-17 @ 19:51:55
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0