lookbook!

f1 najs sida, right?!










Åh. 

Idag har jag gått land och rike runt i stockholm för att leta efter den ultimata parfymen.
Jag behöver en signum parfym, känner jag. Alltså en parfym som jag alltid har, en parfym som växt in i mig.
Förutom att jag frös om benen och händerna (måste köpa stora mysiga vantar, såg ett par snygga på ETC vid Odenplan som endast kostade 149 kr, ett ganska bra pris på snygga vantar tycker jag).

Sedan gick jag vidare där min favoritbög stod och sålde smink på Make up store (the big Åhlens), fast han viftade bort mig som en fransk dam gör när hon vill ha mer champagne, serri. Fick hjälp av en annan istället, han såg likadan ut men hade svart hår. Yeah. 
Han hjälpte mig i allafall! Frågade om läppstift, mitt röda läppstift försvinner så fort man kysser nån på kinden... 
Nicht Gut!

Den nedersta stylen gillar jag väldigt mycket, den mittersta känns lite somrig. 
Men klänningen är sör. Den nedersta har lite -slängt-på-sig-en-mysig-kofta-och-ruffsat-till-håret-lite feeling + mössa då. Skitfin! 
(kan säga att det är jag, fast i dubbel bemärkelse)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0