Träning!

töntar, inga kommentarer som vanligt?!

Men okej no matter what! Idag så känner jag mig duktig! Jag har varit och tränat! Och när jag ska gå och träna så ska det ske mycket till, men nä. Idag kom jag iväg och jag känner mig pigg, helskotta vad pigg jag känner mig.
Trädning är skitkul, speciellt att springa på löpbandet o.s.v, vill få lite starkare armar, smalare ben och voi voi voi vad mycket man vill ha.

Men lite smalare ben, tack och starkare armar, sluta bita på naglarna + ett 25 kr rosa nagellack borde jag kitta mig med samt ett par jävla vantar eftersom det är kallt (ni vet dem från ETC, ska köpa dem tror jag).

Men herregud, det är kul att träna! Börja du med, redan idag!

(fick ett gymkort av skolan och det kommer jag använda grümt mycket f1 najs.takk takk)


haha, det där är jag!
inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0