rita!

Har lyssnat hela kvällen på Millicent Smalls "my lollipop", så jävla bra. Har gått hem idag och nu dansar jag runt här hemma. Har varit i skolan och längtar ännu mer att hösten ska förvandlas till sommar så att man kan gå strumpbyxklädd i söt klänning. Det kan man nu med men det är så kaaaallt. 
Inte undra på att man blir deprimerad under hösten, okejrå.

Jag älskar hösten.
Jojo, men inte allt med hösten att vissa dagar är gråa och trista och då vill man kura sig på en sova på något cafè och gråta ut i en varm famn.

Eller så kan man rita. Då blir man glad.
iallafall jag!




puss





Kommentarer
Postat av: Caroline

Fint du ritar! Jag vill också att det ska avra höst, men inte iskallt.

Postat av: Anna

Hejsan finaste du! Nu är det så här att jag söker lots lots lots av människor runt om i detta land som gillar att skriva! Jag skall nämligen göra en kärleksnovellsamling, alltså trycka en bok, och behöver därför massvis av noveller! Om du tycker att det låter finfint får du så gärna så kolla upp min blogg där allt står om projektet, stor kram Anna

2010-10-12 @ 21:05:06
URL: http://omkarlek.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh men så är det hörredu, om du har tid senare i månaden så är det självklart inte försent ännu! :) planerar att ha deadline först i början av november, puss!

2010-10-12 @ 21:23:01
URL: http://omkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0