varför ser man inte kategorin?

Vad fan är det för fel? Jag kan inte se den nya kategorin lookbook/flickr fast det står att den finns och allt så kan jag inte se den på bloggen. Ma gash, blir crazy.
Nu bråkar massor med killar här i korridoren, det är bara på skoj men jag spräcker nåns' näsa om trampar på min dator. Scheisse!
Idag blir det en normal dag som vanligt.
Jag och Mathilda ska gå och träna efter skolan, ska bli grymt kul.
Vi måste ha det som rutin! Nu när vi fått gymkort och slutar tidigt och allt, måste lära mig lite om hur maskinerna funkar så att jag kan gå och lyfta lite skrot på helgerna! Måste faen utnyttja kortet, haha.

Nu ska vi arbeta! Hard work, work!


 



Kommentarer
Postat av: B E L L A H U U Y N H ♥

sv: hehe okej nice ;)



hehe visst , säg till när du har lagt till mig (a)

2010-10-14 @ 11:32:58
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0