Vi ser solen gå ned och upp från balkongen...





Sitter med datorn i knäet som man inte får för då kan man inte få barn när man blir vuxen, säger någon liten viktig person. Säger HAN/HON ja? Men nu är det så här att jag faktiskt inte orkar att stiga upp och sätta datorn vid skrivborden för jag har faktiskt suttit och pluggat matte i 200 hundra år.

Denna matefittakukmatik. Vad i helvete, det är ju den som gör att många mår så dåligt.
Jag hade världens down period förra våren/året/höste/sommar förutom att jag trodde att jag var döende i typ nån obotlig sjukdom (är hypdrokondrisk) så eh var det ju det här med matten. H0ra.
Vadå inte klarar kursen. idoioter till folk som kommit på matten. Hatar dig.

Ja okej. Jag borde ta mig i kragen och visa min snygga basker jag fick av mamma i morse.
Nu lyssnar jag på Sebastian, föressten. ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

SV: japp, det är på tiden! undra när det blir bara...

2010-09-18 @ 18:43:46
URL: http://tintura.blogg.se/
Postat av: sandra

ja =)

2010-09-18 @ 20:20:42
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0