nei nei nei, skulle ja ba utropa

Vad skönt det är att det är soligt och varmt ute? Eller hur? Jag lolar på att det har varit in i sju helsikes jävla kallt? Kul, man har stått där med typ ljusblåarosa lila händer och ba livet det leeeker. Och när man bestämmer sig för att vara f1 hurtig så ba halkar man på en jäkla isbit. Kul! Det hände mig, höll på att fullkomligt vricka handleden. Gillar mitt liv.

Men okeido, snart är det praktik om bara några, dagar som jag kanske skrev för hundra år sedan. Illustrations byrå here I come. Men har börjat drömma mardrömmar om att de ska ba neido, vi ba skojade. Du får inte.
Och då skulle jag fullkomligt NEI NEI NEI.


den här bilden har INTE jag ritat, tyvärr. Den är himlans snygg vart den kommer ifrån...
eh nu gör jag något olagligt Ich Weisse nicht, serre jag kommer inte ihåg. Har den i en mapp på datorn någonstans men orkar inte leeta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0