Lost again. In 3:am

Sitter, som jag kanske skrev & lyssnar på Kleerup.
Denna man, denna fantastiska man. Brukar skämta lite om att jag gärna vill ligga med både han och hans musik.
Han är så otroligt grüm. Hans låt 3:am ft Marit Bergman. Jag drabbades av Kleerup-feber i januari eller februari förra året, jag hade haft en låt på huvudet och jag visste inte vad det var för något.
Irriterande i allafall, men så kom jag hem och satte på min nya cd.

otroligt bra Kleerup. You're the one.

(jaja, jag fattar nog att folk börjar bli trötta på mitt Kleerup-snack. nu har det gått så långt att folk verkligen kallar mig för Klaarup /det kan jag inte göra i officiella sammanhang p.g.a det är hans efternamn/. )
Nu kommer Kleerup ut med sitt projekt "me and my army" så spännande.


Fortfarande så sjukt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0