Mörker...

Okej! Hejsan!

För att klockan är 17:06 och jag fortfarande sitter i skolan? Så fick jag Ig i engelska? Jo för att jag tycker det är skitkul med massor med jävla helvetes diagnoser jag fattar skit av? Vadå? Lär oss prata engelska istället för att sitta med massor med papper, blir bara stressad av papper. Papper som bara skräpar.
Nu ber jag alla lärare att sluat skriv ut till mig, lägg upp de på schoolsoft så jag vet vart jag har sakerna! punkt!

Nu kommer det lite mörka bilder! Hoppas vi snart går mot ljuset!
Vintern måste ta slut snart! Ska träna imorgon! Ska köpa en kalender och börja föra träningsdagbok. Kul.



Eriksdalsbron...eller ja vet inte vad den heter, där borta ligger Gullmarsplan.



Jo men Heeeey! Fint att väskan ligger på bänken, ingen skulle ju se den. Men okej, ska köpa en ny, och mindre snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0