Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.



från; Kprescott
Hur fint är inte det här?

Orkar inte med plugget. Visst, det är okej. Och min skola har knappt några läxor...Skönt.
Men hatar min skolsköterska, idag stirrade hon på mig ned ifrån och upp. Jag stirrade tillbaks, jag såg vad hon tänkte. Men faktum är att jag inte gått ned någonting, så hon har ingen anledning och stirra på min kropp...
Tror hon tänkte att jag är en flodhäst eller nåt. Kärring.

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Kärlek kan vara fantastiskt. Det kan vara hårresande. Skräckinjagande. Fantastiskt fint. Tråkigt. Sexigt och alldeles, alldeles underbart.
Många säger att; det finns alltid någon för en. Och kanske,
jag har ännu inte hittat någon, men det kommer väl.





Kommentarer
Postat av: Jackanneli

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-10-10 @ 14:39:06
URL: http://jackanneli.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0