L&D- kiddo

Hej.

Jag stör mig lite på en grej.
Och det är faktiskt att många kända bloggare ska vara så hysteriskt smala.
Jovars. jag är lite rund om magen och vill gärna gå ned litegranna och avundas en del typ NiotillFem och sådana där snygga, långa och smala bloggare som kan (typ) dra på sig en plastpåse och det ser nyskapande ut.
Jo jag är avundsjuk. Jag är lite avis, det kan jag säga rätt ut.

Men är det inte skönt att bara ta den där extra kakan och hmm...glömma tanken att den där extra kakan faktiskt lägger sig någonstans. Bara för en liten stund?
Snälla, det skulle vara skönt faktiskt.
I allafall för mig, och för många andra också.

Jag sitter här och försöker plugga NO.

Om en kvart är det julkalendern och jag håller på (kvällen) att skriva klart en berättelse om en ung man som ligger i ett vitt sjukhus rum och tar blodprover, vars blod fraktas med flygplan värden över.
Han är en medicinsk testperson.

Låter helt knaz, eller hur. Men det är det jag ägnar mig åt om kvällarna efter plugg och dittan och dattan.
Att skriva. Jag älskar det. Och teater. Men det är kanske därför jag går på L&D.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vet exakt hur du tänker. Och ja! Det är skönt att ta den där extra kakan.. Det har jag gjort hela hösten så nu är det dags för en liten diet. Har aldrig i hela mitt liv prövat på det förr så jag håller tummarna för mnig själv :)

2009-12-08 @ 21:23:28
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Sparv

"Knaz" x)

2009-12-09 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0