man tror att man har allt man behöver

idag är det cirka några få timmar kvar tills jag har jullov!
Ska ut på stan senare och köpa lite julklappar.
Jag har köpt ett jättefint doftljus till min mamma. Den kostade 125 kronor från en butik på söder som heter "retro". Retro har jättefina prytlar, ni vet Design Torget, de har ungefär samma material.

Man tror att man har allt man behöver. Sedan går man in och ser att man behöver mer.


Jag har få läsare och får ibland kommentarer. Men det gör ingenting. Jag tycker det är bra att de läsare som läser bloggar gör något annat för en gångs skull än bara sitter framför datorn. Som jag gör.
Jag är inget bra föredöme. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0