Prioriterar inte träning tillräckligt.

Kära Sparv! Lite svårt att komma på namn, så jag tog ett bara.
It's a crazy thing!

Idag har jag varit i skolan hela dagen (som vanligt, har aldrig skolkat i hela mitt liv).
Och, det var faktiskt roligt!
Jag hade franska, okej det var trist. Inget annat.
För sedan var det gymnastik med en snygging till jympalärare.
Mums, haha. Äsch men skämt åtsido, jag har VG (näästan) i gymnastik och VG (näästan) i tyska.
Jag blir tokig! VG VG VG till mig för sjutton!

men det är bara att kämpa...

Jag ska verkligen börja träna på riktigt.
Jag fattar, fattar, fattar verkligen inte hur jag kan vara så lat.
Det gäller ju att få tummen ur.
Så ikväll blir det plankan någon minut/er.
Beroende på vad jag orkar...! =D.


nu är det scouterna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0