ah säng, sköna säng för fan

Nu har tyskan åkt hem. Får jag skriva att det faktiskt är riktigt skönt att sova i sin egen säng och tänka på sina egna betyg, plugga, rita o.s.v. Det har inte riktigt gått när hon har varit här. För hon fick min säng, och jag sov i ett litet kyffe. Och det var inte så skönt, vi gick på stan och sådär. Det var inte världens roligaste...
Äh men okej. Det är i allafall skönt att resa hem.

Och jag har lärt mig uppskatta Nikon d80. Jag älskar den. ♥Min älskling♥
Jag har inte riktigt gjort det, vet inte varför. Men så var det med min sony cyber shot också. Det trevade sig liksom fram innan kärleken kom. Först tyckte jag det var arbetsamt med en så stor och tung kamera, men nu när jag tog min lilla, så fattar jag vilken sehr kvalitè det faktiskt ÄR.
Så ni som funderar på systemkamera, köp för fan. haha.
(men det beror ju på kostnaden...)





Kommentarer
Postat av: heeej

vad har du i poäng i betyg i skolan? (julbetyg)

2010-04-18 @ 20:26:50
Postat av: digitalmonster

hej heeeej.

skitdåliga, ha ha :P

nää, 180 kanske. skitkasst

2010-04-19 @ 12:55:56
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0