höstmys.

Okej tjena fläskbena mina kära 7 besökare, ha ha ha.

Sitter i skolan och har ätit en kexchoklad och skräpat ned hela soffan i "soft" rummer, hmm... och börjar nog snart fast glömde mitt j*kla schema hemma. Suck. My bad.

Men nu börjar det bli höst. Längtar tills löven blir gula och röda och man kan sitta och dricka te.
Mys! Älskar att dricka te, jag längtar ännu mer till hösten nu, för jag ska fundera på färgerna till halsduken jag ska sticka. Och till ellen, miranda tara, ni som ville köpa en tröja, det är på G, det är bara en grej som behövs.
Jag lovar att höra av mig på eder facebook när everything is klart.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra? :)

2010-08-30 @ 13:05:00
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej, fin blogg! Allt bra med dig? :)

2010-08-30 @ 13:20:52
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: julia

om du gjorde tygväskor skulle jag definitivt köpa!!

2010-08-31 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0