En liten lista...

där listan kommer ifrån

Tre saker jag inte förstår mig på: mattematik (asdålig på det), döden och kissie
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: papper, en te kopp och en kexchoklad.
Tre saker jag gör just nu: skriver en liten dikt och bläddrar i en elle OCH dricker te.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Pierca läppen, skaffa en tatoo på handleden och resa jorden runt.
Tre saker jag kan: Rita, fantisera & vara bland molnen.
Tre saker jag inte kan: Ta det lugnt, sluta stressa & eh...fotografera.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Broder Daniel, Little Majorette & gud.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: fotografera bättre, sluta stressa och vara en god människa.
Tre favoriträtter: Nudlar, köttfärssås med pasta och pannkaka.

Vad har du på dig när du sover? pyjamas.
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) ryggen.
Hur många kuddar har du i sängen? 4
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ja faktiskt. 
Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? nja, någon gång kanske...

Beskriv din stil med 3 ord. wannabe Indie, enligt andra, haha.
Vad innebär mode för dig? allt.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Weekday, Tshirtstore...H&M...myrorna.
Shoppar du second hand? Såklart
Vilken är din favoritdesigner? gillar eh AnnSofi Back.
Vad är din favorit i vinter? Mjukisbrallorna.
Hur mycket shoppar du för i månaden? 500 kr typ.
Dyraste plagget respektive billigaste? eh venne...
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? hoppas jag :D
Brukar du tröstshoppa? haha nee
Högklackat eller lågklackat? plattaskor.
Vilken är din drömväska? vanliga tygväslan
Vilket blir ditt nästa köp? ett par skor.
Vilka är dina stilikoner? Broder Daniel
Favoritplagg just nu? tshirt...strumpbyxor, kjol..eh
Favoritaccessoarer? örhängen typ..


Jaha ja, det här var en liten lizzta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0